Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. 
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ust. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
r pzez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2014, poz. 827) odstępuję od umowy zawartej w sklepie internetowym odsyłam następujące rzeczy:

 

..................................................................................... (tu proszę podać symbole rzeczy np P726, czy P18 itp.) zawartej dnia ................................ (data zakupu).

 

Proszę o zwrot kwoty ............................................... zł na konto nr ...........................................................................................................................................

 

Zwracam, towar ze względu na ..................................................................................................................................................................................................

 

Moje dane osobowe: .................................................................................................................................................................................................................

 

Nazwa sklepu internetowego: Butik ProSecco 

 

Państwa numer zamówienia .......................................................................................

 

Z uwagi na korzyść klienta towar należy odesłać na Poczcie Polskiej najtańszą formą wysyłki rejestrowanej: paczka pocztowa. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Dbamy o to, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, a także aby przesyłka była ewidencjonowana w systemie Poczty Polskiej.

 

Tym samym informujemy Państwa, że paczki odsyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.

 

Rekalamcja

Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.

 

W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu. 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Patrycja Klepacka 

Butik ProSecco 

ul. Jagielońska 26

Jelenia Góra 58-560 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Patrycja Klepacka 

Butik ProSecco

Ul. Jagielońska 26

Jelenia Góra 58-560 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl